  • Data: 2021-04-14 17:11:48
    Temat: Re: maly zlot
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2021 o 10:54, J.F. pisze:

    > Limit dotyczy kosciolow-budynkow.

    No ale zgromadzenie było - nawet jakby robić kurwę z logiki, to przecież
    msza nie trwała przez cały zlot:P

    > A tu otwarty teren, to raczej odleglosc 1.5 czy 2m z rozporzadzenia.
    > I jakas podobna byla, bo motor swoej wymiary ma.

    No nie jestem przekonany. Zgodnie z kulsonią logiką powinni tam wparować
    i wszystkich wylegitymować - choćby dlatego, że statystycznie ktoś z
    nich będzie poszukiwany, więc poniekąd nie prawo a obowiązek psa:P. A
    jak się będą stawiać to wpierdol i do lochu;) No ale do motocyklistów to
    oni tacy wyrywni już nie są:P

    --
    Shrek