  • Data: 2002-04-24 07:01:24
    Temat: Re: macierzynski a L4
    Od: "niuska" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Automatycznie przechodzi na urlop macierzynski w dniu planowanego
    > rozwiazania. Jezeli urodzi wczesniej to w dniu porodu. Jezeli po terminie
    > i tak urlop zaczyna sie w dniu planowanego terminu. Dwa tygodnie przed
    > planowanym rozwiazaniem kobieta moze rozpoczac urlop macierzynski
    > dobrowolnie.

    Ja sie z tym nie zgadzam. Jest inaczej, wiem o tym z wlasnego doswiadczenia.
    Od osmego miesiaca ciazy bylam na zwolnieniu lekarskim, termin mialam na 21
    pazdziernika, urodzilam 2 listopada, czyli 12 dni po terminie. Do tego dnia
    mialam caly czas zwolnienie lekarskie a macierzynski zaczal mi sie wlasnie
    od 2 listopada, czyli faktycznego dnia porodu a nie od plnowanego. Tak bylo
    w 1999 roku moze od tego czasu zmieniono interpretacje, ale nie wydaje mi
    sie:) Dodam jeszcze ze jedno z koncowych zwolnien konczylo mi sie 25
    pazdziernika, poszlam po nastepne i dostalam kolejne do 6 listopada. To
    ostatnie automatycznie przerwane zostalo w dniu narodzin mojego synka.

    Pozdrawiam
    Justyna