  • Data: 2018-03-27 22:55:43
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-03-18 o 21:15, Shrek pisze:

    > Ale nie ma siły - skoro zmienia się punkt pomiaru to wróci sieczka. Da
    > się zrobić doplera na częstotliwosci lasera?

    Czytałem, że Rosjanie oświetlają szybę pomieszczenia laserem i z
    Dopplera odczytują głos z za szyby. Czy to prawda? Ja tego nigdy nie
    robiłem. Teoretycznie wydaje misie to możliwe, ale jak w praktyce się
    okaże, że jest jakiś problem, to się wcale nie zdziwię. Na pewno da się
    na paśmie radarowym, bo na tej zasadzie działają zbliżeniowe zapalniki w
    artylerii plot.

    > No nie do końca - skoro mierzysz tak szybko, że możesz zaniedbać drgania
    > ręki, to i ruch samochodu też wyjdzie zaniedbywalny. Stosunek
    > sygnał/szum się nie poprawi, a instynkt mi mówi, że się pogorszy.

    Po prostu trzeba by potestować. Ale Policja, to nie jednostka badawczo
    rozwojowa. Policjant ma dostać narzędzie działające poprawnie, a nie
    przepychać się i tyle.

    > Jak urządzenie wykryje swój ruch ponad

    > Tu nie chodzi o to czy pojazd się giba, a czy policjant stoi jak skała:P

    Przede wszystkim wątpię, by ktoś z 500 metrów mierzył tę prędkość. Kilka
    razy stałem koło mierzącego i to raczej góra 100 metrów.

    Natomiast bardzo celna uwaga jest co do policjanta. W necie piszą,ze
    bokser potrafi uderzyć z prędkością 50 km/h. No to ruch ręki z
    prędkością tych 20 km/h zaczyna już być realny i być poważnym problemem.
    Tu już zaczynam się dziwić, czemu odeszły do lamusa te fotoradary,które
    Straże Miejskie używały. One były na trójnogu. Przynajmniej odpadał
    czynnik ludzki.