  • Data: 2018-03-27 21:15:25
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz charakterystykę generowanej fali i tam nie ma miejsca na gwałtowne
    > mikrosekundowe różnice - wysyłasz serię impulsów o znanych szerokościach
    > i czestotliwosci i patrzysz co wróciło.

    Ale nie ma siły - skoro zmienia się punkt pomiaru to wróci sieczka. Da
    się zrobić doplera na częstotliwosci lasera?

    > Cały pomiar zamknie się przecież
    > w czasie dużo mniejszym niż 1/1000s więc zasadniczo taki mechanizm
    > komopensacyjny nie jest potrzeby.

    No nie do końca - skoro mierzysz tak szybko, że możesz zaniedbać drgania
    ręki, to i ruch samochodu też wyjdzie zaniedbywalny. Stosunek
    sygnał/szum się nie poprawi, a instynkt mi mówi, że się pogorszy.

    Jak urządzenie wykryje swój ruch ponad
    > dopuszczalne granice, to lepiej niech posle kolejna falę niż ma sobie
    > coś tam przeliczac. Ale co do zasady w kierunku osi można.

    > W ciągu tych 0.3s to może się pojazd gibnąć na 10cm, w ciągu 1ms
    > będzie to 0.1 mm, a samo wysłanie i powrót impulsu na odległość 0.5km to
    > jest 0.003ms.

    Tu nie chodzi o to czy pojazd się giba, a czy policjant stoi jak skała:P

    Shrek