  • Data: 2018-03-26 22:22:17
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-03-18 o 21:32, Shrek pisze:

    > Raczej drgania ręki. Ale na czasie 0,3 sekundy ci żadna stabilizacja nie
    > pomoże.

    Osobiście robię sporo zdjęć. Przyjmuje się, że bez stabilizacji "z ręki"
    można robić na czasie 1/32 sekundy. Teleobiektywem 1/36. Ponieważ bawię
    się w strzelectwo zdarzało mi się robić nieruszone fotki na czasie rzędu
    1/8 sekundy. No to mamy rząd setnych części sekundy.

    Natomiast ja nadal chciałbym zobaczyć tę instrukcję. Czy on robi jeden
    pomiar w ciągu 0,3 s, czy też serię, z której jakoś sobie prędkość
    interpoluje.