  • 1. Data: 2004-05-27 09:00:57
    Temat: Strona poswiecona amerykanskiemu prawu imigracyjnemu
    Od: Mirek <m...@y...com>

    Strona poswiecona amerykanskiemu prawu imigracyjnemu
    http://www.poradnikpolonia.com

    Strona imigracyjna w jezyku angielskim http://www.amfamic.org

    Mozna zadawac pytania z zakresu amerykanskich przepisoew imigracyjnych w
    jezyku polskim.

    Zapraszamy!

  • 2. Data: 2004-05-27 14:09:33
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Mirek" m...@y...com napisał(a)
    w news'ie: news:d7itc.22520$rb.20522@nwrdny03.gnilink.net

    > Strona poswiecona amerykanskiemu prawu imigracyjnemu
    > http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx
    > [..................]

    Do wieszania ogłoszeń służą np. słupy ogłoszeniowe,
    a w *usenecie specjalnie do tego przeznaczone grupy*
    , ta nie jest ani jednym ani drugim.

    PS. Tu jest Polska i polskie prawo zabrania spamownia.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."

  • 3. Data: 2004-05-28 05:57:55
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com>

    ... i Andrzej_K napisał(a):

    > User "Mirek" m...@y...com napisał(a)
    > PS. Tu jest Polska i polskie prawo zabrania spamownia.
    Slysznie ale wmaga doprecyzowania - co oznacza "Tu jest Polska"? Lokalizacja
    komputera nadania czy nadawcy ? Lokalizacja serwera newsowego i ktorego ?
    Miejsce siedzenia czytacza czy Lokalizacja komputera czytacza ?

    Pozdrowienia
    J.R

  • 4. Data: 2006-03-05 05:12:16
    Temat: litrowka na Green Card
    Od: marek<m...@o...pl>

    Otrzymalem Green Card z bledem (brak jednej litery w imieniu) .
    Prosze o pomoc w sprawie procedury postepowania w tej sytuacji.
    Z powazaniem
    Marek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-03-05 07:31:43
    Temat: Re: litrowka na Green Card
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Otrzymalem Green Card z bledem (brak jednej litery w imieniu) .
    > Prosze o pomoc w sprawie procedury postepowania w tej sytuacji.
    > Z powazaniem
    > Marek

    A co ci powiedział wystawca tej karty?

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-03-05 21:40:36
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Otrzymalem Green Card z bledem (brak jednej litery w imieniu) .
    > Prosze o pomoc w sprawie procedury postepowania w tej sytuacji.
    > Z powazaniem

    polecam alt.pl.usa-loteria

    Najlepiej zadzwon do IRSu to Ci wszytsko powiedza :)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu