eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Reklamacja faktury w TPSA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2004-05-27 07:12:57
    Temat: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl>

    Sąsiad dostał fakturę za telefon, którą odesłał z powrotem do TPSA wraz z
    pismem, gdzie reklamuje ilość połączeń międzynarodowych, których nie
    wykonał, a ma zapłacić. Po tygodniu dostał odpowiedź odmowną z wyjaśnieniem,
    że być może za sprawą wirusa jego modem łączył się przez numery zagraniczne.
    Od tej odmowy się odwołał pisemnie. Minęło ponad 3 tygodnie i TPSA ani nie
    zwróciła faktury, ani nie przysłała odpowiedzi na drugie pismo, ani nie
    dostarczyła billingu, o który prosił. Za to zaczyna go nękać Intrum
    Iustitia, których o pośrednictwo w sporze nikt nie prosił.
    Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za załatwienie reklamacji?
    Co radzicie robić?

    pozdrawiam
    JacK



  • 2. Data: 2004-05-27 10:11:53
    Temat: Re: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c944id$5sc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Sąsiad dostał fakturę za telefon, którą odesłał z powrotem do TPSA wraz z
    > pismem, gdzie reklamuje ilość połączeń międzynarodowych, których nie
    > wykonał, a ma zapłacić. Po tygodniu dostał odpowiedź odmowną z
    > wyjaśnieniem, że być może za sprawą wirusa jego modem łączył się przez
    > numery zagraniczne. Od tej odmowy się odwołał pisemnie. Minęło ponad 3
    > tygodnie i TPSA ani nie zwróciła faktury, ani nie przysłała odpowiedzi
    > na drugie pismo, ani nie dostarczyła billingu, o który prosił. Za to
    > zaczyna go nękać Intrum Iustitia, których o pośrednictwo w sporze nikt
    > nie prosił. Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za
    > załatwienie reklamacji? Co radzicie robić?

    Po pierwsze, dlaczego odesłał fakturę? Po drugie, czy zapłacił jakąkolwiek
    kwotę za ten rachunek? Jeśli reklamował połączenia międzynarodowe, to
    powinien był zapłacić za całą resztę, której nie kwestionował. Na odpowiedź
    na odwołanie TP ma 30 dni, tak więc jeszcze trochę czasu zostało. Jednak
    przekroczenie któregokolwiek z terminów odpowiedzi _nie_oznacza_ w żadnym
    wypadku uznania reklamacji. Jeśli chodzi o IJ, to można to zlać, oczywiście
    płacą TP taką część kwoty, która nie pozostawia wątpliwości. Poza tym szanse
    na pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji są bardzo małe - jedyna szansa w
    udowodnieniu, że nastąpiła kradzież impulsów lub że docelowe numery nie
    istnieją. Po szczegóły sugeruję pl.misc.telefonia.


    --
    Pozdrawiam,
    Kwas


  • 3. Data: 2004-05-27 10:17:05
    Temat: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    Alfa_kret <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >> Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za załatwienie reklamacji?


    Niestety nie,


    > Co radzicie robić?

    Trudna sprawa, albo nie płacić i czekać na sprawę sądową wytoczoną przez TP
    S.A. , albo zapłacić, konieczne z dopiskiem : " z zastrzeżeniem zwrotu", co
    pozwoli na ewenualne póxniejsze dochodezenie tych kwot. POnadto zgłosoć do
    prokuratuury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa , może do czegoś organa
    ścigania dojda, choć osobiście wątpię,

    pzdr

    marek radwański
    >
    > pozdrawiam
    > JacK
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2004-05-27 10:17:40
    Temat: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    Alfa_kret <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    >> Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za załatwienie reklamacji?


    Niestety nie,


    > Co radzicie robić?

    Trudna sprawa, albo nie płacić i czekać na sprawę sądową wytoczoną przez TP
    S.A. , albo zapłacić, konieczne z dopiskiem : " z zastrzeżeniem zwrotu", co
    pozwoli na ewenualne póxniejsze dochodezenie tych kwot. POnadto zgłosoć do
    prokuratuury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa , może do czegoś organa
    ścigania dojda, choć osobiście wątpię,

    pzdr

    marek radwański
    >
    > pozdrawiam
    > JacK
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2004-05-27 10:18:16
    Temat: Re: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:c944id$5sc$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Alfa_kret* napisał(a):

    > Minęło ponad 3 tygodnie i TPSA ani nie zwróciła faktury,
    > ani nie przysłała odpowiedzi na drugie pismo, ani nie dostarczyła
    > billingu, o który prosił. Za to zaczyna go nękać Intrum Iustitia,
    > których o pośrednictwo w sporze nikt nie prosił.?

    Jak to? Nikt ich nie prosił? Oni sami tak z własnej inicjatywy? To może
    być ciekawe.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675
    --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT13*


  • 6. Data: 2004-05-27 11:08:18
    Temat: Re: Reklamacja faktury w TPSA
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Alfa_kret" napisał
    > reklamuje ilość połączeń międzynarodowych, których nie
    > wykonał, a ma zapłacić.

    Zaplacic kwote bezsporna, czyli to, co sasiad uwaza za slusznie
    naliczone i czekac na rozpatrzenie reklamacji. Wg regulaminu nie trzeba
    placic kwoty, ktora stanowi przedmiot reklamacji.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1