  • 1. Data: 2004-05-27 07:45:57
    Temat: Czas rozpatrywanai odwolania o rente socjalna w Warszawie
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Ostatnimi czasy odwolywalem sie od decyzji odmownej w sprawie przyznania
    renty socjalnej. Odwolanie wedlug instrukcji przekazalem do Sadu Pracy i
    Ubezpieczen Spolecznych w Warszawie za posrednictwem inspektoratu ZUS. Moje
    pytanie brzmi - czy ktos z was orientuje sie ile czasu zajmuje rozpatrzenie
    takiego odwolania w warunkach Warszawskich ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-05-27 13:40:11
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie brzmi - czy ktos z was orientuje sie ile czasu zajmuje
    rozpatrzenie
    > takiego odwolania w warunkach Warszawskich ?

    w wawie nie wiem
    ale na dalekiej prowincji (gdańsk)
    kilka miesięcy pod warunkiem że nie wchodzi w grę badanie przez biegłych
    lekarzy