  • Data: 2006-07-20 18:26:30
    Temat: Re: listy z firmy windykacyjnej
    Od: "Chopin" <s...@w...xl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "laczpol" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e9odul$2e1i$1@news.mm.pl...
    > było w ich skrzynce na ten adres stad tak postapili
    Kupiłem mieszkanie z rynku wtórnego i też czasami pojawiają się takie pisma.
    Tak jak pisali inni grupowicze najlepiej wrzucać do skrzynki w miejsce na
    korespondencję zwrotną.

    Gdy to nie pomaga proponuję wysłać maila do firmy windykacyjnej. Jeśli to
    nie jest firma "krzak" na pewno mają swoją witrynę w sieci web. Tam
    znajdziesz adres mailowy do korespondencji. Ważne! - skoro korespondencja
    została otwarta sprawdź czy jest nadany numer sprawy. W temacie napisz
    dotyczy sprawy nr.... a w treści wpisz krótką informację iż adresat nie
    zamieszkuje pod tym adresem i jako obecny właściciel nie życzysz sobie
    otrzymywania tego typu korespondencji.
    Mój przypadek dotyczył firmy PROVIDENT.

    Pozdrawiam,

    --