  • 1. Data: 2006-07-20 15:21:41
    Temat: listy z firmy windykacyjnej
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    WITAM

    Moi rodzice ostatnio zaniepokojeni pioniewaz posiadaja drugie maluskie
    mieszkanko ktore dluzszy czas stalo puste. Otoz sprawa wyglada tak ze
    przyszlo jakies pismo od firmy windykacyjnej ze ktos tam winien jest 1000
    zł - jakies inne imie i nazwisko i wogole zadaja splaty lub ugody. O osobie
    o takim imieniu i nazwisku w zyciu nie slyszalem -> rodzice nie wiedza co
    zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?
    poradzcie prosze

  • 2. Data: 2006-07-20 15:42:05
    Temat: Re: listy z firmy windykacyjnej
    Od: stern <s...@0...pl>

    laczpol napisał(a):

    > co zrobic z takim listem?
    > poradzcie prosze

    ja bym wyrzucił do kosza.

    poszperaj w archiwum grupy :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-07-20 15:49:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@g...pl> napisal(a):
> [...]
    > zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?

    A dlaczego otwierali, skoro nie do nich? :) Skoro nie do nich, to
    oddać listonoszowi, albo wrzucić do skrzynki z napisem 'zwrot' ;)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-07-20 17:19:22
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    było w ich skrzynce na ten adres stad tak postapili

  • 5. Data: 2006-07-20 18:26:30
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    Użytkownik "laczpol" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > było w ich skrzynce na ten adres stad tak postapili
    Kupiłem mieszkanie z rynku wtórnego i też czasami pojawiają się takie pisma.
    Tak jak pisali inni grupowicze najlepiej wrzucać do skrzynki w miejsce na
    korespondencję zwrotną.

    Gdy to nie pomaga proponuję wysłać maila do firmy windykacyjnej. Jeśli to
    nie jest firma "krzak" na pewno mają swoją witrynę w sieci web. Tam
    znajdziesz adres mailowy do korespondencji. Ważne! - skoro korespondencja
    została otwarta sprawdź czy jest nadany numer sprawy. W temacie napisz
    dotyczy sprawy nr.... a w treści wpisz krótką informację iż adresat nie
    zamieszkuje pod tym adresem i jako obecny właściciel nie życzysz sobie
    otrzymywania tego typu korespondencji.
    Mój przypadek dotyczył firmy PROVIDENT.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    s...@w...xl

  • 6. Data: 2006-07-20 18:50:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    laczpol wrote:

> [...]
    > zrobic i sie denerwuja bo maja do tego prawo , co zrobic z takim listem?

    To zmielić i wyrzucić do makulatury, a jak znowu coś przyjdzie na obcą
    osobę - nie otwieraj, tylko wrzuć do zwrotów z dopiskiem "adresat
    nieznany". I tyle.

  • 7. Data: 2006-07-20 19:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chopin wrote:

    > Gdy to nie pomaga proponuję wysłać maila do firmy windykacyjnej. Jeśli

    To wtedy się już nigdy nie odczepią.