    From: " takijeden" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: listonosz nie przynosi listów poleconych
    Date: Sat, 3 Nov 2007 19:43:22 +0000 (UTC)

    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "takijeden" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <ciach>
    >
    > Mam ten sam problem. Niestety skargi nic nie dają... U mnie sytuacja jest
    > bardziej skomplikowana, bo część przesyłek (polecone) jest dostarczana z
    > jednej poczty, a część z innej (paczki, priorytety). Zdarzyło się, że
    > listonoszowi nawet awiza nie chciało się zostawiać. Przesyłka wróciła do
    > nadawcy z adnotacją, że nie chciałem jej odebrać - ręce opadają... Ostatnio
    > dostałem ponowne wezwanie do odebrania paczki tydzień po osobistym odebraniu
    > na poczcie.
> [...]

    myślę, że konkurencja tutaj wiele nie pomoże. jeśli się komuś nie chce to go
    do tego nie zmusisz. przykład z wczoraj. firma kurierska, znana chyba na cały
    świat, DHL, a właściwie kurierzy z tej firmy, pomijam jego nieuprzejmość i
    niezbyt miłe zachowanie, bo to się wszędzie może zdarzyć, ale... otwieram
    drzwi... akurat tak się złożyło, że niespodziewanie musiałem zapłacić za
    przesyłkę więcej niż zostało to ustalone, a do firmy, u której kupowałem towar
    nie sposób było się wczoraj dodzwonić, gdyż mieli wolne, to zapytałem kuriera
    czy może w takim razie przyjść z moją przesyłką kiedy wyjaśnię sprawę ze
    sklepem. na co usłyszałem, że on jest u mnie już drugi raz (nie dostałem
    żadnej informacji na komórkę ani także żadnego awiza o sposobie odebrania
    paczki), drugi, ostatni raz. dał mi do zrozumienia, że jeśli teraz nie odbiorę
    tej paczki to zostanie odesłana do sklepu. oczywiście, grzecznie zażądałem
    wyjaśnień dlaczego nie zostałem w żaden sposób poinformowany o tym, że
    przesyłka na mnie czeka, po czym (dało się wyczuć jakieś kłamstwo), kurier
    spuścił głowę i powiedział, że "nie wiem, to kolega wcześniej był".
    to nie jest jednostkowy przypadek z tą firmą kurierską (każdego odradzam), ale
    nie chcę zbaczać z tematu, więc kończę :)

    pozdrawiam.