    From: "takijeden" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: listonosz nie przynosi listów poleconych
    Date: Sat, 3 Nov 2007 19:32:18 +0000 (UTC)

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > ią?
    >
    > Parę lat temu też tak miałem - po mojej interwencji babsko do dzisiaj
    > roznosi listy na drugim końcu miasta (taką jej dali karę, ponoć nie
    > tylko za mnie, ale akurat moja skarga przelała czarę) :)

    kłopot tylko w tym, że nawet nie wiem przeciwko komu kierować skargę. a poz
    tym z tego co wiem kilkoro lokatorów również zgłaszało ten problem, ale do tej
    pory nie został pomyślnie rozwiązany jak widać na moim przykładzie.
    doraźnie zastosowałem taką bezczelną (już się masz czego czepić Mikołaj Menke
    ;)) metodę polegającą na umieszczeniu rzucającej się w oczy, kolorowego,
    tekturowego papieru z prośbą o pofatygowanie się na górę (dosłownie). sam się
    (pozytywnie) zdziwiłem jaki był tego odzew, ponieważ już przy następnej
    większej paczce listonosz pojawił się u mnie pod samymi drzwiami i to o
    godzinie (17:30) co wcześniej było niespotykane i nawet nie myślałem, że o tej
    porze roznoszą przesyłki ;)
    ale niestety radość nie trwała długo ponieważ w skrzynce znowu znajdowałem awiza.
    ale chyba wezmę się na sposób i zacznę robić zdjęcia z balkonu (na to
    potrzebny jest oczywiście czas, trzeba być danego dnia w domu i wyczekiwać,
    ale mam nadzieję, że mi się zwróci z nawiązką w postaci zysku czasu jaki
    musiałbym przeznaczyć na drogę dom - poczta i powrót :) poza tym zacząłem
    robić zdjęcia poszczególnych awiz, które zamierzam dołączyć do mojej pisemnej
    skargi.

    jeśli ktoś ma jeszcze jakieś skuteczne pomysły na rozwiązanie tego problemu to
    proszę pisać.

    pozdrawiam.