    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: listonosz nie przynosi listów poleconych
    Date: Sat, 3 Nov 2007 20:19:13 +0100

    Użytkownik "takijeden" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fgid39$kon$1@inews.gazeta.pl...

    <ciach>
    > nie sądzę, żeby interwencja po poczcie w czymkolwiek mogła pomóc, ale może
    > ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii i mógłby mi służyć małą
    > podpowiedzią?

    Mam ten sam problem. Niestety skargi nic nie dają... U mnie sytuacja jest
    bardziej skomplikowana, bo część przesyłek (polecone) jest dostarczana z
    jednej poczty, a część z innej (paczki, priorytety). Zdarzyło się, że
    listonoszowi nawet awiza nie chciało się zostawiać. Przesyłka wróciła do
    nadawcy z adnotacją, że nie chciałem jej odebrać - ręce opadają... Ostatnio
    dostałem ponowne wezwanie do odebrania paczki tydzień po osobistym odebraniu
    na poczcie.
    Chętnie poznałbym sposób na zdyscypilnowanie pracowników poczty, ale obawiam
    się, że dopóki nie będzie prawdziwej konkurencji na tym rynku, to nie ma na
    to szans...

    Pozdrawiam
    Czabu