    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: linux a kontrola policji
    Date: Fri, 09 Feb 2007 08:47:38 +0100

    Re to: Jasko Bartnik [Thu, 08 Feb 2007 13:32:52 +0100]:

    > Tu bardziej pasowala wersja z tym, ze wybrala darmowego
    > OO (zabieg w domu) zamiast platnego MS.

    Zgadza się. Czyli potrzebowałam takiej konkretnej usługi,
    i zamiast jak M$ przykazał zapłacić - bezczelnie wykonałam
    ją sobie sama. Przy mniejszej mojej bezczelności kosmetyczka
    (czy tam M$) dostaliby swoją działkę od usługi. Nie dostali
    - mają stratę. Prawda?

    Ja się po prostu cały czas upieram przy tym, że straty można
    liczyć tylko tam, gdzie są one realne i oczywiste. Bo jak tu
    udowodnić, że gdybym sobie nie namaziała sama tego makijażu,
    to poleciałabym do kosmetyczki? Czyli, w kontekście naszej
    dyskusji - jak udowodnić, że gdyby nie trafił mi się piracki
    MS Office, to kupiłabym oryginalnego a nie ściągnęła OO?

    Moim zdaniem awykonalne, toteż nie za bardzo widzę tu opcję
    wyliczania sobie poniesionej straty. Można ją co najwyżej
    zakładać, a i to czysto teoretycznie, bez najmniejszych na
    to dowodów.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero