  • 1. Data: 2005-11-12 08:54:47
    Temat: liczniki na wodę - otoczenie prawne
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    jak wygląda sprawa liczników na wodę zamontowanych w mieszkaniu
    spółdzielczym własnościowym. Liczniki zamontowane są poza lokalem w szybie
    wentylacyjnym. Do kogo nalezą liczniki?

    Czy są uregulowane sprawy legalizacji tych liczników, chodzi co jaki czas
    muszą być sprawdzane czy też wymieniane by można uważać ich wskazania za
    poprawne.

    Jakie przepisy prawne regulują sprawę liczników na wodę?

  • 2. Data: 2005-11-12 12:54:13
    Temat: Re: liczniki na wodę - otoczenie prawne
    Od: "..::Friend::.." <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy są uregulowane sprawy legalizacji tych liczników, chodzi co jaki
    > czas muszą być sprawdzane czy też wymieniane by można uważać ich

    U mnie licznik wody jest sprawny przez 5 lat po tym okresie albo muszę
    na własny koszt go wymienić na nowy z legalizacją albo zalegalizować
    stary. W przeciwnym wypadku społdzielnia zacznie mi naliczać ryczałt.

    Ostatnio jednak wpadłem na pomysł zeby wymeldować wszystkie osoby z
    mieszkania i płacić ryczałt od 0 osób:)

    GM

  • 3. Data: 2005-11-12 17:41:42
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    ..::Friend::.. wrote:

    > Ostatnio jednak wpad?em na pomys? zeby wymeldowaae wszystkie osoby z
    > mieszkania i p?aciae rycza?t od 0 osób:)

    A nie placi sie przypadkiem za zadeklarowana ilosc osob zamieszkujaca w
    lokalu a nie za liczbe osob tam zameldowana?

    Jacek

  • 4. Data: 2005-11-13 09:09:32
    Od: egon <e...@g...pl>

    Jasek napisał:

    > A nie placi sie przypadkiem za zadeklarowana ilosc osob zamieszkujaca w
    > lokalu a nie za liczbe osob tam zameldowana?
    >
    > Jacek
    Płaci się za ilość osób zameldowanych.

  • 5. Data: 2005-11-13 13:20:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    egon wrote:

    > Płaci się za ilość osób zameldowanych.

    Ilość? To teraz ludzi melduje się na kilogramy? A może litry? ;->

    LICZBA ludzi, LICZBA!

    Poza tym bajki pleciesz - liczy się liczba osób zgłoszona w spółdzielni.
    Ja np. płaciłem za jedną faktycznie mieszkającą osobę (mnie) mimo
    chwilowo zameldowanych czterech (rodzince przedłużało się z przyczyn
    formalnych 'odebranie budynku' przez tego urzędasa od kończenia budowy i
    nie mogli się zameldować u siebie).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-11-14 08:50:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 lis o godzinie 14:20, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > chwilowo zameldowanych czterech (rodzince przedłużało się z przyczyn
    > formalnych 'odebranie budynku' przez tego urzędasa od kończenia budowy i

    Więc gdzie rodzinka *faktycznie* mieszkała?
    U Ciebie? Czy tez w 'nieodebranym budynku'?

    --
    Herbi
    14-11-2005 09:50:23