  • Data: 2002-03-09 15:19:38
    Temat: Re: licytacja w internecie?
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiesława Zaleska <w...@s...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6bcr8$28g$...@n...tpi.pl...

    > a moge sie spytac co ma Pan na mysli przez 'wrecz przeciwnie'.
    Ktos kiedys
    > mi tlumaczyl ze komornicy itp maja dzialac tylko na podstawie
    prawa, czyli w
    > sferze zawodowej moga robic tylko to, na co im prawo pozwala...
    a wlasnie
    > nie moge znalezc czy im pozwala...?

    Tak trudno zrozumiec?

    Zacytuje Ci wiec jeszcze raz slowa TWOJE:
    "komornicy itp maja dzialac tylko na podstawie prawa, czyli w
    sferze zawodowej moga robic tylko to, na co im prawo pozwala"

    "W przepisach wygrzebałam tyle, że komornik może ogłosić
    obwieszczenie
    o licytacji również w inny sposób niż przez wywieszenie w budynku
    sądu w
    'sposób przyjety w miejscowości', ewentualnie w prasie"

    No i co?
    Prawo POZWALA.
    Sama to znalazlas.

    EOT