  • 1. Data: 2003-02-03 13:34:25
    Temat: licytacja nieruchomosci
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    witam,
    czy jest jakis sposob na odlozenie w czasie licytacji z nieruchomosci
    prowadzonej przez komornika sadowego na wniosek banku?
    Bank zada splaty calosci zadluzenia bo jest mozliwe rozlozenie na raty ale w
    zwiazku z faktem iz bank jest w ,,obcych,,rekach Pani nie za bardzo wie jak
    wypelnic wniosek w jezyku angielskim a komornik wykonuje tylko i wylacznie
    polecenia banku.

    Czy komornik moze w jakis sposob wycofac wniosek o licytacj idac z nim na
    ugode?

    Czy zna kotos prawnika bieglego w ,,tych,,sprawach z Trojmiasta?

    pozdrawiam i dziekuje za cokolwiek
    exit

  • 2. Data: 2003-02-03 13:42:24
    Temat: Re: licytacja nieruchomosci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : czy jest jakis sposob na odlozenie w czasie licytacji z nieruchomosci
    : prowadzonej przez komornika sadowego na wniosek banku?

    a konkretnie na jakim jest etapie?
    a składała pani skargę na czynności komornika?
    kosztuje 50 zł, a prawie zawsze wstrzymuje czynności komornika

[...]

    w polsce po angielsku?
    mamy ustawę o języku polskim

    : Czy komornik moze w jakis sposob wycofac wniosek o licytacj idac z nim na
    : ugode?

    komornik nie składa żadnych wniosków to i cofać ich nie może

    : Czy zna kotos prawnika bieglego w ,,tych,,sprawach z Trojmiasta?

    ja nie znam (znałbym siebie, ale ostatecznie się tam nie przeprowadziłem

    : pozdrawiam i dziekuje za cokolwiek

    prosze cokolwiek :)

  • 3. Data: 2003-02-03 13:50:44
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    w tej chwili ogloszony zostal termin licytacji:-(

    > a składała pani skargę na czynności komornika?
    > kosztuje 50 zł, a prawie zawsze wstrzymuje czynności komornika

    na jaki czas??

> [...]
    > jak
    > : wypelnic wniosek w jezyku angielskim a komornik wykonuje tylko i

    Nordea Bank.....wnioski po polsku i angielsku ale ze znajomoscia tego
    drugiego gorzej......

    > : Czy komornik moze w jakis sposob wycofac wniosek o licytacj idac z nim
    na
    > : ugode?
    >
    > komornik nie składa żadnych wniosków to i cofać ich nie może

    znaczy sie na wniosek banku komorfnik oglosil licytacje...czy da rade jakos
    to hmmmm...cofnac?

    > : Czy zna kotos prawnika bieglego w ,,tych,,sprawach z Trojmiasta?
    >
    > ja nie znam (znałbym siebie, ale ostatecznie się tam nie przeprowadziłem

    a szkoda:-))) moze ktos polecony?

    > : pozdrawiam i dziekuje za cokolwiek
    >
    > prosze cokolwiek :)
    dziekuje
    Basia

  • 4. Data: 2003-02-06 19:38:35
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > w polsce po angielsku?
    > mamy ustawę o języku polskim

    Powiem więcej jest w Konstytucji RP zapis następującej treści
    Art. 27

    W Rzeczypospolitej Polskiej językiem urzędowym jest język polski. Przepis
    ten nie narusza praw mniejszości narodowych wynikających z ratyfikowanych
    umów międzynarodowych

    Stan_Z