  • Data: 2006-04-10 10:00:08
    Temat: Re: licencja windows dell
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "takeshin" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e1bspt$3k6$1@atlantis.news.tpi.pl
    > witam!
    >
    > jak to jest z tymi windowsami z allegro?
    >
    > wprawdzie w licencji akceptowanej przed instalacją nie ma żadnych
    > wzmianek o ograniczeniach w instalowaniu a innych komputerach niż
    > dell, ale na płytce instalacyjnej i na książeczce jest napis:
    >
    > "do rozprowadzania wyłącznie z nowymi :logo dell: komputerami pc"
    >
    > czy taki system mogę zainstalować na dowolnym komputerze, czy tylko na
    > dell'u?
    >
    > pozdrawiam!

    Nie wiem jak dokładnie jest z "Delem" ,ale jakiś czas temu firma "Compac"
    wypuściła komputery wraz z płytkami "Windows" dedykowanymi tylko do tych
    komputerów.Dowcip polegał na tym ,że na żdnym innym komputrerze taki windows
    się nie instalował.To jedno a drugie zastanów się nad taką sprawą : "gościu"
    sprzedaje płytki w wersji wsumie OEM skąd je ma ? .Znam przypadek ,że
    sprzedawali komputery /sklep/ "tylko z nagranym" windowsem, a płytki
    sprzedawali odzielne i w końcu ich "chapnęłi"- ci co kupili te płytki też
    składali zeznania, bo ci którzy nie dostali tych płytek przy zakupie ,a
    zapłacili zgłaszali ,że zostali oszukani .A dalaczego zostali oszukani - bo
    np.: gdy im na dysku pojawiło się jakieś robactwo i trzeba było sytem
    przeinstalować systemu nie mieli i musieli kombinować.- to tak dla tych
    któzy twierdzą ,że takie płytki możan sprzedawać odzielne. Inna sytuacja
    jest gdy kupiłem komputer razem z płytką to wtedy uważam ,że po zmianie
    komputera mogę zainstalować taki sytem.
    Osobiście /dlatego/ odradzam Ci kupowania takich wynalazków na alegro.
    abul