  • Data: 2006-04-10 12:40:18
    Temat: Re: licencja windows dell
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik anakonda napisał:
    > a może uważnie przeczytaj jeszcze raz co napisałem, wyraźnie napisałem, że
    > ci co kupili komputery bez płytek zostali oszukani i to oni właśnie zgłosili
    > konkretnie sprawę na policji.

    A potem naskoczyłeś na sprzedających na allegro, a z tego wychodzi, że
    na OSZUKANYCH wyszli Ci co kupili W SKLEPIE a nie na allegro.

    > co do "wynalazków" na alegro to zdanie potrzymuję ,bo nim nie odpowiesz skąd
    > je masz /skoro się tak denerwujesz czy to ty sprzedajesz??? / - to nadal
    > będe uważal ,że ten kto je sprzedaje wszedł w ich posiadnie nielegalnie / ne
    > chcę użyć innych słów/

    Nie sprzedaję na allegro oprogramowania, natomiast nie jest istotne jak
    weszli w posiadanie - chyba, że insynuujesz kradzież płytek - o ile to
    są oryginalne egzemplarze/kopie programu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net