  • Data: 2003-05-06 10:39:53
    Temat: Re: licencja na windows
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Windows XP Home Edition - do uzytku domowego
    > Windows XP Prof. - dla firm
    >
    > dobrze rozumuje? a gdzie to jest napisane?
    > chodzi o to ze mam dzialalnosc i chcem sobie dokupis legalny soft, ale
    > roznice
    > w cenie miedzy home, a prof. sa duze...

    Źle rozumujesz. Wersja Home i Prof jest przeznaczona zarówno dla
    użytkowników domowych jak i instytucjonalnych. W przypadku tych produktów
    licencja nie dzieli uzytkowników. Produkty róznia się możliwościami, poniżej
    podaję link gdzi będziesz mógł o nich poczytać.
    http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/porownanie
    .asp

    JAcek