  • Data: 2003-05-06 22:28:47
    Temat: Re: [OT] Re: licencja na windows
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    >To unikaj takich nieporozumień w przyszłości. /.../

    Niestety czasem możemy zostać opacznie zrozumiani wbrew naszym intencjom.
    Np. z Twojego zdania 'Masz legalny program więc wszystko jest OK !'
    ktoś mógłby w kontekście przedmiotu tej dyskusji wysnuć mylny
    wniosek, że z legalnośći posiadanej kopii programu wynika
    dozwolenie jego użytku komercyjnego.

    Tak czy inaczej, dziękuje za zwrócenie uwagi i jeżeli ktoś oprócz
    Ciebie miał jeszcze wątpliwości, niniejszym oświadczam, że moje 'Nie'
    w odpowiedzi na pytanie '...to mi tego nie zakwestionują???' oznaczało
    'Nie zakwestionują!!!' :)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów