    From: "Luki" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja mysql, php, apache
    Date: Wed, 7 May 2003 23:00:55 +0200

    Masz rację, ale ...
    spójrz na to z mojej strony.
    Robię serwis www, oparty na MySQL, niech to nawet będzie sklep internetowy.
    Sprzedaję to firmie pana Ziutka, co to handluje jakimiś częściami do
    samochodów
    (lub pan Ziutek mnie zatrudnia żebym mu taki sklep zrobił).
    No i w tym miejscu GPL jest jak znalazł.

    Tyle, że mi chodzi o gotowe już aplikacje GPL (PHP, Apache, MySQL), za
    pomocą których tworzę taki czy inny sklep internetowy na potrzeby firmy pana
    Ziutka. Ja nie płacę licencji za te programy, dlatego ostateczny koszt
    stworzenia nie jest tak wielki jak przy użyciu innych narzędzi.

    Tu prośba: jakie są odpowiedniki tych programów, do których musiałbym mieć
    licencję? Ich ceny sobie sam już znajdę, no chyba że ktoś od razu by podał
    :) - potrzebne to mi do tej pracy dypl.

    I teraz zastanawiam się tylko, czy to co wypocę używając tych "darmowych"
    narzędzi, też musi być automatycznie objęte podobną licencją (czyt. GPL)?
    Śmieszne pytanie. Chyba nie, co? Ze niby ten sklep www byłby tez w stylu
    Open Source? eeee...., to nie ta bajka... chyba?

    Pozdrawiam
    Luki