    From: "Jarek" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja edukacyjna programow komputerowych
    Date: Wed, 22 May 2002 18:58:18 -0400
    Sender: b...@p...onet.pl@wartik064.biotec.psu.edu

    Witam,

    > To chyba oczywiste. W ogóle pytania nie mają specjalnego sensu bo coś
    takiego jak "licencja edukacyjna" nie istnieje w
    > prawie. Musisz po prostu przeczytać umowę licencyjną, którą
    zaakceptowałeś.

    "Licencja edukacyjna" faktycznie nie istnieje, precyzuje wiec, ze chodzi mi
    o program z nalepka "educational version" na pudelku...
    W umowie licencyjnej napisane jest "for educational, not for commercial use
    only". Wiec czy jesli nie moge sprzedac np. grafiki wykonanej danym
    programem, to czy jesli wezme pieniadze za wyklad, do ktorego ilustracje
    przygotowalem uzywajac tego programu, narusze licencje? Ani prezentacji,
    ktora pokazuje na wykladzie, ani grafik do niej nie sprzedaje. Wiec...?

    jarek