  • Data: 2003-02-13 20:50:17
    Temat: Re: lekcje indywidualne
    Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    mam nadzieje, ze nie zrozumieles mnie opacznie
    moja zona tez woli takie zajecia niz lekcje w klasie 35-cio osobowej
    zastanawialem sie tylko, czy jakbym mial taki problem zdrowotny to urzednik
    np. przynioslby mi nowy paszport do domu, czy listonosz przyszedlby po list
    polecony do nadania, czy bankowiec przyszedlby odebrac polecenie przelewu
    sam z racji zawodu wielokrotnie pomagam ludziom ale zawsze nachodzi mnie
    pytanie co by bylo gdybym ja potrzebowal pomocy...
    stad moje rozwazania