    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legitymowanie przez policje
    Date: Fri, 08 Apr 2005 06:04:15 GMT

    Użytkownik "schauman" <k...@t...com> napisał w wiadomości
    news:d34cf9$r8i$1@inews.gazeta.pl...
    > W jakich przypadkach policja ma prawo mnie legitymować?
    > załóżmy że wracam nocą do domu, jestem trzeźwy i zachowuje się
    > spokojnie, podchodzi policjant i prosi o wylegitymowanie się. Czy ma
    > prawo tak sobie legitymować? Co jeżeli nie noszę przy sobie dowodu-chyba
    > nie ma takiego obowiązku?

    Proponuję nie robić cyrku, bo to tylko przedłuza sprawę tylko dać się
    wylegitymować.
    Proces ten nie powinien trwać dłużej niż 5 minut raczej.
    Jesli się gdzieś śpieszysz... to te 5 minut łatwo nadrobisz.
    Jeśli już jesteś spóźniony... no to pretensje tylko do siebie... Ludzie
    którzy żyją na ostatnią chwilę, więcej w zyciu tracą.
    Osobiście znam takich, którzy do pracy jeżdżą ostatnim mozliwym autobusem
    (miejskim) którym zdążają - a gdy jest korek... spóźniają się
    Takich, którzy jadąc gdzieś pociągiem... na dworzec przybywają minutę przed
    odjazdem pociągu...
    itd itd itd

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net