  • Data: 2003-05-25 14:43:33
    Temat: Re: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej chyba powiedziec, ze ulegla zniszczeniu, pies zezarl czy tam
    spalila
    > sie... Jak sie powie, ze zginela moga chciec aby dawac ogloszenie o
    > zagubieniu do gazety, w tym to rozwiazanie jest nieco gorsze.

    no właśnie cały rok nagle zaczął chorować na zagubienie legitymacji
    nawet byłam na policji - bo żeby dostać nową legitymację - to muszę mieć
    protokół zgłoszenia zaginięcia legitymacji. Ale na plicji powiedziano mi ,
    że .. mówiąc krótko nic ich to nie obchodzi, a zaświadczeń takich nie
    wydają, bo niby nie mogą...
    oczywiście pójdę jeszcze do innego komisariatu i zgłoszę po prostu kradzież
    , żeby mieć święty spokój, ale interesuje mnie formalna strona tego zajścia
    z uczelnią...

    Agaa