  • Data: 2013-10-28 21:08:19
    Temat: Re: legitymacja prasowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Oct 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Jesli to bedzie konferencja prasowa urzędnika, to masz rację. Ale jak to
    > bedzie konferencja prasowa jakiegoś polityka przykładowo, to moze on sobie
    > zaprosić TVN, TVP, Gazetę Wyborczą i powiedzieć, że Pieczonego Kurczaka sobie
    > nie życzy. Nic mu nie zrobisz.

    Oczywiście.
    Może sobie nie zażyczyć również TVN :)

    Mi raczej chodziło o poruszaną kwestię możliwości skorzystania
    przez "redaktora" z ochrony prawnej - czyli np. przypadek urzędniczy.
    "Informacja się należy" i prasie nie może odmówić wyjaśnień (choćby
    takich, że dana informacja stanowi tajemnicę państwową :P)

    > Po za tym jest jeszcze kwestia dystrybucji wiedzy o różnych wydarzeniach.

    Jasne.
    Ale szło o stronę prawną, a nie o to, że do konkretnego wypadku
    nie wezwano akurat straży pożarnej ;)

    pzdr, Gotfryd