  • Data: 2013-10-28 21:12:57
    Temat: Re: legitymacja prasowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Oct 2013, Maciej Bebenek wrote:

    > Obowiązkow rejestracji, ograniczanemu ostatnio przez sądy do możliwości
    > rejestracji, podlegają tylko niektóre, wskazane przez ustawę tytuły
    > prasowe.
    > Teoretycznie żaden portal internetowy nie musi występować

    Jeszcze raz, większymi literami:

    JEŚLI PORTAL *CHCE* WYSTĘPOWAĆ I *W TYM CELU* REJESTRUJE SIĘ
    W SĄDZIE... (patrz VaGla :))

    Tego dotyczy dyskusja, a ściślej - fakt, że przedstawienie
    podpisanej "legitymacji prasowej" stanowi oświadczenie przekładającego,
    iż dla takiej właśnie "prasy" pracuje.

    > (czytaj -sąd i tak odrzuci) o rejestrację.

    Ale na to sąd już musi się śladowo wysilić, stawiając jakiś zarzut :)
    (no dobra, wiem, to składacz wniosku będzie wyjaśniał że nie jest
    wielbłądem, szczegół)

    > Co nie oznacza, że przedstawiciel takiego
    > tytułu nie jest dziennikarzem.

    Nie było mowy o legitce (czytaj: oświadczeniu) "dziennikarskiej"
    lecz "prasowej" jak rozumiałem :D

    pzdr, Gotfryd