  • Data: 2013-10-16 22:09:06
    Temat: Re: legitymacja prasowa
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 18:49:15 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Hej, oglądam ja sobie kolejny odcinek Emil - pogromca straszaków (
    > https://www.youtube.com/watch?v=2c_h9KlHVk0#t=665 ) i tak mnie coś
    > tknęło. Ile warta jest ta legitymacja dziennikarska Emila? W sumie,
    > jeśli się nie mylę, to jest on "tylko" blogerem. Czy daje ona mu jakieś
    > przywileje? Czy bez tej legitymacji nie mógłby robić tego co robi?
    >
    > Jeden z ostatnich wyroków uniewinniających Emila opierał się na
    > "społecznej służbie" Emila Rau, wynikającej z jego obowiązków
    > dziennikarskich. Bez legitki by go skazali?

    jakiś czas temu może rok, a może 2 lata temu a może jeszcze dawniej był
    wałkowany temat odnośnie rejestrowania portali i stron www jako czasopismo.
    jak ma zarejestrowane czasopismo, to obowiązuje go prawo prasowe z
    przywilejami i obowiązkami w tej ustawie zawartymi, a czasem jest to
    korzystne i prawem prasowym można sie zasłonić.

    Ja nie rejestrowałem swojego portalu, bo mi osobiście nic mi to nie daje,
    nic nie ułatwia, nic nie utrudnia.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index4.php