  • Data: 2003-11-28 09:14:46
    Temat: Re: legalnosc windows OEM
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba nie dokonca z ta aktywacja tak jest:
    > sam juz 2 os reinstalowalem windowsa xp home
    > w tym raz 3 krotnie (dwa razy padła plyta głowna)
    > i z aktywacja nie bylo zadnego problemu
    > tylko pani w BOK zadala pytanie w rodzaju:
    > "Czy system juz był aktywowany..."

    A przyznales sie, ze wymieniles PLYTE GLOWNA?
    (jesli w ramach gwarancji to spoko).

    Mysle ze sam fakt pomyslnej aktywacji nie wyklucza
    zlamania licencji OEM. Wg niej, win OEM jest przypisany
    do "komputera" - w praktyce chodzi o plyte glowną.
    Jesli masz plyte nowszą niz data na fakturze za Win OEM,
    to dosc latwo wykazać, ze lamiesz licencję.
    (to nie są moje wymysly - tam mi powiedzili w M$).

    Pozdrawiam,

    latet