    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalnosc windows OEM
    Date: Thu, 27 Nov 2003 17:30:10 +0100

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_.invalid>
    napisał w wiadomości news:bq54hg$m89$1@news.onet.pl

    > Watek wyzej, sprawdzone w BOKu MS jak i u jednego z przedstawicieli.
    > Licencja OEM (na XP) jest przypisana do plyty glownej komputera, tylko i
    > wylacznie.

    No to już zakrawa na kpinę (czyją?) Ktoś tu łże
    jak z nut. Ciekawe czy "Twój" przedstawiciel i
    BOK czy oficjalni przedstawiciele Microsoftu na
    oficjalnej konferencji Intel'a (ICC) 05.11.2003 ?.
    Ja (w "realu") pytałem (upewniałem się)
    biorących w niej udział przedstawicieli Microsoftu
    (oprócz Microsoft'u są zapraszani i inni producenci
    np. - HP, Kingston, Wilk, Codegen itd.) o sprzedaż
    wersji OEM i otrzymałem *wiążącą* odpowiedź.
    OEM nadal można (wszystkie systemy!) sprzedawać
    do - kości pamięci, HDD, FDD, CD-ROM, CD-RW, płyty
    głównej, procesora. (kiedyś była jeszcze myszka)
    Sprzedaję ich produkty wg. i zaleceń i wymogów.
    Mam na to ich certyfikat i śmiem twierdzić, że albo
    ktoś Cię wprowadził w błąd albo nie znasz tematu
    i tylko "słyszałeś dzwon..."?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek pracujący z komputerem nigdy nie