  • Data: 2004-03-19 15:52:08
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c3f1mt$2h3$1@news.onet.pl...

    > Zrozumiałbym gdybyś przestrzegał, że jestem przedsiębiorcą,
    małej firemki w mieście wrocławiu, ale przedsiębirca to chyba za dużo, co
    najwyżej właściciel
    > menadżerem,
    kilku dresiarzy, którzy służą do napuszczania na innych ludzi
    > reżyserem,
    filmu, który nigdy nie powstał
    > pisarzem,
    no tak, na grupach dyskusujnych
    > scenarzystą,
    tego samego filmu co wyżej
    > kompozytorem,
    o , to coś nowego, co skomponowałeś ?
    > redaktorem,
    pomijając fakt, że parę razy zacytowali cię w gazetach, ale drugi raz już
    tego błedu nie popełnili po fakcie jak zostali wyśmiani za dobór fachowca do
    wypowiedzi, to raczej kiepsko z tym twoim redaktorowaniem

    > ale pisanie o mnie "technik hydraulik" to kolejna żałosna próba
    dyskredytacji w gówniarzerskim stylu
    tak? A jaką szkołę skończyłeś, jaki kierunek i o jakiej specjalności.

    a wielu cech jeszcze nie wymieniłeś