  • 1. Data: 2007-03-23 14:59:09
    Temat: legalne czy nie
    Od: Jacek <j...@c...pl>

    witam

    czy wysylajac ponizsza wiadomosc :

    Witam serdecznie

    ---

    W związku z art. 10.pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204), zwracam
    się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrażenie zgody na przesyłanie
    jednorazowo, bezpłatnej, pełnej oferty (około 30 KB) na temat pakietów
    usługowych internetowego katalogu firm. W przypadku chęci jej
    otrzymania, proszę kliknąć w poniższy link:
    http://www.cell.pl/mailing/oferta_wyslij.php?email=$
    email&kod=39874924792347xn2x7491237
    Niekliknięcie będzie traktowane jako odmowa zapoznania sie z materiałem
    ofertowym.

    Z wyrazami szacunku
    Jacek Kraska
    www.cell.pl

    ---

    bede dzialal legalnie czy tez nie???

    --
    pozdrawiam >> KraseK
    www.cell.pl

  • 2. Data: 2007-03-23 15:15:40
    Temat: Re: legalne czy nie
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    > bede dzialal legalnie czy tez nie???

    moze i legalnie, ale jakbym dostał taki mailing to w zależności od nastroju
    pośmiałbym się albo wkurzył - mocno niepowazne to jest, bez sensu..

  • 3. Data: 2007-03-23 16:05:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    japo napisał(a) :

    > moze i legalnie, ale jakbym dostał taki mailing to w zależności od nastroju
    > pośmiałbym się albo wkurzył - mocno niepowazne to jest, bez sensu..

    A jak jeszcze jest podany nr telefonu, szczególnie komórki, to
    zawsze można zadzwonić np. o 2, 3 w nocy i zapytać się o
    szczegóły oferty :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 4. Data: 2007-03-23 17:34:58
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 23 marca 2007 15:59
    (autor Jacek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eu0q39$lfv$1@inews.gazeta.pl>):

    > bede dzialal legalnie czy tez nie???

    Nie wiem czy będziesz działał legalnie czy nie, ale dołączysz do grona
    sieciowych skurwieli...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 5. Data: 2007-03-23 17:48:40
    Od: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    > jednorazowo, bezpłatnej, pełnej oferty (około 30 KB) na temat pakietów
    > usługowych internetowego katalogu firm. W przypadku chęci jej

    Utawa o swiadczenie uslug droga elektroniczna
    Art. 2
    2) informacja handlowa - każdą informację przeznaczoną bezpośrednio lub
    pośrednio do promowania towarów

    Jasne?

    Po drugie - z miejsca ladujesz na antyspamach, co Ci utrudni kontakt z
    klientami (takze obecnymi) - po co Ci to?

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 6. Data: 2007-03-23 20:04:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:
    > witam
    >
    > czy wysylajac ponizsza wiadomosc :

    [ciach]

    Nawet nie próbuj...

    PS: faks masz termiczny? chcesz zobaczyć fajną sztuczkę? ;->

  • 7. Data: 2007-03-23 22:33:46
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Nawet nie próbuj...

    Mam dziwne wrażenie, że on już to zrobił. Tyle że wysyłając tutaj pod
    pretekstem pytania :)
    Andrzej
    http://album.radom.pl

  • 8. Data: 2007-03-25 14:29:43
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 23 marca 2007 23:33
    (autor ajt
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eu1klc$5ug$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Mam dziwne wrażenie, że on już to zrobił. Tyle że wysyłając tutaj pod
    > pretekstem pytania :)

    Możliwe, ale list był tak bełkotliwy, że i tak nie wiadomo, co on sprzedaje.