    From: "gardziej" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalna kopia Windows w ramach licencji MSDN
    Date: Wed, 26 Dec 2007 16:57:18 +0100

    > Zgodnie z ustawą, tylko w szczególnych przypadkach. IMO w przypadku
    > licencji BSD tworzenie kopii zapasowych to zwykłe użytkowanie
    > oprogramowania, ale to może być kwestia sporna.

    tak sie zastanawiam. kupuje nowego laptopa z przymusowa vista, do tego oem
    xp. zeby zainstalowac xp musze zrobic dodatkowa plytke ze zintegrowanymi
    sterownikami do SATA, bo inaczej xp nie widzi dyskow (zakladajac, ze nie mam
    mozliwosci przestawienia w BIOSie). robiac plyte tylko i wylacznie na
    potrzeby instalacji programu, ktory nabylem legalnie, lamie zasady licencji?

    pozdrw
    p.g.