  • 1. Data: 2006-11-19 12:06:49
    Temat: leasing zwrotny/wtórny
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    planuje kupic uzywany samochod, ok rocznika '98, jednak nie chce pieniedzy
    "mrozic" w aucie,
    czy da sie taki samochod leasingowac w jakiejs firmie? (leasing zwrotny czy
    wtórny?)

    znacie kogos kto wyleasinguje mi takie auto?

    z gory dzieki za pomoc :)
    pozdrawiam
    Wasyl

  • 2. Data: 2006-11-25 19:27:58
    Temat: Re: leasing zwrotny/wtórny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Nov 2006 13:06:49 +0100, "Wasyl" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    >"mrozic" w aucie,
    >czy da sie taki samochod leasingowac w jakiejs firmie? (leasing zwrotny czy
    nie trafilem na leasingodawce ktory by chcial takiego starocia
    sfinansowac. gdy pytalem o takie sprawy to bylo najczesciej tak, ze w
    chwili *zakonczenia* umowy leasingu samochod mial byc nie starszy niz
    6-7 lat, tj.:
    4 letnie auto mozna bylo wziac na 2-3 lata
    2 letnie na 4-5 lat
    itd.

    WAM

    --