  • 1. Data: 2006-11-19 10:16:56
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę+parę pytań
    Od: joszi <j...@j...net>

    Witam.

    Pracuję w serwisie samochodowym już ponad trzy lata.
    Znalazłem inną lepiej płatną pracę i chciałbym się zwolnić,
    chciałbym to załatwić jak najszybciej.

    Ile mam okresu wypowiedzenia?
    Czy to prawda że jeśli podanie o zwolnienie złoże np 20.11.2006 to czas
    wypowiedzenia biegnie dopiero od pierwszego grudnia?
    Czy takie wypowiedzenie zastosować czy może inne:
    http://www.pracuj.pl/_files/SF_frzsp.dot ?

    --
    Krzysztof Ławniczek, http://joszi.net, j...@j...net, KL1254-RIPE

  • 2. Data: 2006-11-19 14:34:09
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę+parę pytań
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Ile mam okresu wypowiedzenia?

    Trzy miechy, chyba, że pracodawca pójdzie Ci na rękę. Możesz jeszcze
    wykorzystać urlop lub zachorować i w tym czasie pracować w nowym miejscu
    pracy.

    > Czy to prawda że jeśli podanie o zwolnienie złoże np 20.11.2006 to czas
    > wypowiedzenia biegnie dopiero od pierwszego grudnia?

    No. A wypowiedzenie. Piszesz "wypowiadam umowę o pracę" i tyle.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-11-19 15:38:02
    Temat: Re: Re: Rozwiązanie umowy o pracę+parę pytań
    Od: joszi <j...@j...net>

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 15:34:09 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Trzy miechy, chyba, że pracodawca pójdzie Ci na rękę. Możesz jeszcze
    > wykorzystać urlop lub zachorować i w tym czasie pracować w nowym
    > miejscu pracy.

    Szukając artykułów w sieci na ten temat znalazłem:
    http://prawopracy.fr.pl/6.php

    Być może uda mi się skrócić okres wypowiedzenia ponieważ:
    1. Nie miałem szkolenia BHP.
    2. W szatni gdzie przebierają się mechanicy zainstalowana jest kamera.

    Czy tym mogę się podeprzeć przy rozmowie z pracodawcą?

    Kombinuję tak ponieważ mój przyszły pracodawca nie może czkać na
    mnie 3 miesięcy, zależy mu na mnie i zgodził się zaczekać miesiąc.

    --
    Krzysztof Ławniczek, http://joszi.net, j...@j...net, KL1254-RIPE

  • 4. Data: 2006-11-19 23:05:39
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    joszi wrote:
    > chciałbym się zwolnić, [...]
    > Czy takie wypowiedzenie zastosować czy może inne:
    > http://www.pracuj.pl/_files/SF_frzsp.dot ?

    To wersja dla firmy, pod rygorami kodeksu pracy. Pracownikowi wystarczy
    jak napisze po prostu: "Wypowiadam umowę o pracę".

  • 5. Data: 2006-11-26 00:03:36
    Od: "TM" <t...@a...pl>

    Próbuj "za porozumieniem stron" http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7868&s=3
    Pozdr