  • Data: 2002-11-25 15:34:05
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "carlosky" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:arte0e$ffb$1@druid.ceti.com.pl...

    > bo akie rzeczy musza sie zmienic - ale wszedzie - bo inaczej bedzie dalej
    > tak jak jest albo coraz gorzej, wiec dopoki mi sil starczy bede walczyc

    ale z czym?
    przeciez nikt nie zmusi Cie do zapalcenia lapowki i zaden policjant tego na
    Tobie nie wymusi, moze delikatnie zasugerowac, ale nic poza tym i jesli nie
    zrozumiesz sugestii albo nie bedziesz chciala jej zrozumiec to zaplacisz
    mandat i juz
    najpierw walcz ze soba i nie popelniaj wykroczen drogowych to nie bedzie
    powodow do palcenia ani mandatow ani lapowek...

    pozdrawiam,

    carlo
    SkyDive is my favourite waste of time