  • 1. Data: 2002-06-02 21:19:10
    Temat: Re: łamanie praw człowieka w Polsce i Europie
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Jerzy Stryla" <j...@w...pl> wrote in message
    news:ddedec78.0206020407.ebd2be1@posting.google.com.
    ..
    > J Stryla
    > j...@w...pl
    > http://www.wnow.net/jspage
    > http://jstryla.w.interia.pl
    >
    > kopia (tłum. z angielskiego) listu do ONZ:
    <ciach>

    TO JEST SWIETNE!!!
    Niezmiernie intrygujace.... az mi dreszcze przeszly po plecach.
    Prosze wiecej, panie Jerzy....

    Walker

  • 2. Data: 2002-06-10 14:39:00
    Temat: Re: ?amanie praw cz?owieka w Polsce i Europie
    Od: tester <t...@n...com>

    Jerzy Stryla wrote:
> [...]
    > wewnetrznych. Taki odczlowieczony charakter tych badan i doswiadczen
    > zaciazyl nad ich pozniejszym rozwojem i zastosowaniami. Znaczacy jest
    > fakt, ze mimo powszechnej juz wiedzy o zjawiskach psychofizycznych i
    > mozliwosciach technologicznych wsrod miedzynarodowych elit wladzy,
    > spoleczenstwa zyja w hipnozie wywolanej narkoza "demokracji", lub
    > odpowiedznio "socjalizmu", "komunizmu" budowanej na mediach lub
    > propagandzie. Wspolpraca rosyjskich i amerykanskich specjalistow w tej
    > dziedzine miala miejsce jeszcze latach 70-tych, inne spotkanie to

    Towarzyszu, przestancie, zmiencie plyte bo ta juz sie zdarla do niemoznosci
    i ledwo slychac jakis niewyrazny charkot.

  • 3. Data: 2002-06-10 19:33:18
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

> [...]

    > sformulowania i dalej moga byc bez swojej wiedzy i woli modyfikowani
    > co do preferowanych postaw i posluszenstwa, to metoda zniewalania
    > ludzi przez zbrodniczy system w blizej nieokreslonych rekach moze byc
    > czesta. Cala cywilizacja ma szanse zamienic sie w gre komputerowa w
    > rekach sadystow.
    >
    > Sugestie o odpowiedzialnosc za niewytlumaczalne zbrodnie w
    > Poludniowych Stanach Ameryki jako wynik gier technokratow znajduja juz
    > byc moze potwierdzenie w grach w zabijanie w skali globalnej.
    >
    > Jesli im sie nie poddasz zabije cie twoj najblizszy przyjaciel.

    Jurek Dabrowski. Jurek Dabrowski.
    Ty_musisz_zabic_Jurka_Dabrowskiego.