eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawołącze internetowe i bankructwo firmy › Re: łącze internetowe i bankructwo firmy
  • Data: 2002-08-14 19:09:44
    Temat: Re: łącze internetowe i bankructwo firmy
    Od: gericotel <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grupa pl.soc.prawo
    Ktoś coś ma do powiedzenia:


    >Witam.
    >Prosiłbym o pomoc w następującej kwestii:
    >Podobno jest tak, że jeśli przykładowo Netia założy mi telefon i zbankrutuje
    >to inna firma ma obowiązek przejąć ten numer telefonu i mi nadal zostaje ten
    >sam numer telefonu. Jak to wygląda z łączem internetowym? Czy jeśli założe
    >sobie łącze internetowe od jakiegoś usługodawcy (np. Netia) to czy w
    >przypadku upadku tej firmy to łącze przejmie inny usługodawca a ja dalej
    >będę się mógł cieszyć dostępem do internetu?
    >
    >Pozdrawiam.
    >
    >
    >


    WorldCom (Usa) ma obowiazek w razie kompletnej niewyplacalnosci
    swiadczyc dla swoich klientow uslugi 3 miesiace.

    radoslaw
    --
    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    ----------------------------------------------------
    -----------------
    email: studio (at) post.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1