  • 1. Data: 2002-08-14 13:34:37
    Temat: łącze internetowe i bankructwo firmy
    Od: "Maciej W" <b...@a...pl>

    Witam.
    Prosiłbym o pomoc w następującej kwestii:
    Podobno jest tak, że jeśli przykładowo Netia założy mi telefon i zbankrutuje
    to inna firma ma obowiązek przejąć ten numer telefonu i mi nadal zostaje ten
    sam numer telefonu. Jak to wygląda z łączem internetowym? Czy jeśli założe
    sobie łącze internetowe od jakiegoś usługodawcy (np. Netia) to czy w
    przypadku upadku tej firmy to łącze przejmie inny usługodawca a ja dalej
    będę się mógł cieszyć dostępem do internetu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-08-14 19:09:44
    Temat: Re: łącze internetowe i bankructwo firmy
    Od: gericotel <n...@s...com>

    Grupa pl.soc.prawo
    Ktoś coś ma do powiedzenia:

> [...]
    >przypadku upadku tej firmy to łącze przejmie inny usługodawca a ja dalej
    >będę się mógł cieszyć dostępem do internetu?

    WorldCom (Usa) ma obowiazek w razie kompletnej niewyplacalnosci
    swiadczyc dla swoich klientow uslugi 3 miesiace.

    radoslaw
    --
    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 3. Data: 2002-08-15 15:38:04
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    Maciej W <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > przypadku upadku tej firmy to łącze przejmie inny usługodawca a ja dalej
    > będę się mógł cieszyć dostępem do internetu?

    Z tego co wiem nie ma takiego obowiazku, ani odnosnie telefonu, ani lacza
    internetowego.