  • Data: 2002-05-16 07:50:41
    Temat: Re: kwota kosztow procesu w postepowaniu upominawczym
    Od: v...@p...pl (vikemi) szukaj wiadomości tego autora

    V - jest wymieniona kwota z tytulu kosztow procesu 1.122 pln
    V - (w tym kwota 1.015 pln tytulem kosztow zastepstwa procesowego).

    > Znaczy to, że wartość przedmiotu sporu mieści się w przedziale między 1500
    > 5000 zł.
    > Zasądzona została podwójna stawka minimalnego wynagrodzenia
    profesjonalnego
    > pełnomocnika + opłata skarbowa od pełnomocnictwa 500zł*2+15=1015zł

    Przedmiot sporu to 5.400 (+ odsetki i pozostale koszty).....

    V - I druga kwestia, doszlo do spotkania z komornikiem, ktory w
    zawiadomieniu
    V - o wszczeciu postepowania egzek., wymienia oprocz nalezn.glownej i
    odsetek,
    V - takze - koszta procesu 1.184 pln i koszta adwokackie - 1.000 pln.
    V - Skad takie kwoty wzial komornik, skoro w nakazie z sadu wyraznie podano
    V - kwote 1.122 pln tytulem kosztow procesu, w tym kwota 1.015 pln tytulem
    V - kosztow zastepstwa procesowego ?! ^^^^^^^^

    > Oczywiście.
    > Ten "dodatkowy" tysiąc, to koszty zastępstwa w postępowaniu egzekucyjnym.

    Moze czegos nie rozumiem, tego "dodatkowego" tysiaca nie ma w nakazie,
    wiec skad jest w zawiadomieniu od komornika ?
    Wydawalo mi sie, ze komornik poza swoimi kosztami nie moze umieszczac
    takich kwot "z ksiezyca" jezeli nie ma ich wymienionych w nakazie zaplaty...

    > Żaden "meksyk" - nie płacisz w terminie - licz się z konsekwencjami :)

    slowo "meksyk" mialo znaczyc tyle, ze ktos kto nie ma do czynienia na
    codzien
    z komornikami i sadami, moze tego nie rozumiec, a podstawy matematyki
    i umiejetnosc czytania logicznie wykazuja ewidentne rozbieznosci...
    --
    vik.emi