    From: "Pawel" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kursy wideo o komercyjnych programach a prawo
    Date: Mon, 7 Feb 2011 18:30:11 +0100

    > Pomijając kwestię "napisać" i "kurs wideo" (ROTFL) to czy do utworzenia
    > kursu składania komputerów potrzebujesz zgody producenta komponentów?

    A jest ktoś w stanie nakierować na jakąś podstawę prawną, co bym mógł więcej
    poczytać. Próbowałem szukać informacji i natknąłem sie na wiele aspektów
    powiązanych jak prawo do cytatu, nowe dzieło jako opracowanie innego dzieła,
    dzieło inspirowane innym dziełem itp, ale ciągle mam wrażenie, że jest jakiś
    bardziej bezpośredni przepis. Bardzo proszę o pomoc.