  • 1. Data: 2003-02-21 11:34:35
    Temat: kurator - karalnosc
    Od: "Madej" <j...@p...com.pl>

    Witam grupowiczow

    Jestem laikiem w dziedzienie i chcialem zadac pytanko.
    A mianowicie czy jezeli ktos pare lat temu mial nadzor kuratora za
    przestepstwo przewidziane w art 210 par 1 to widnieje jakos karany?
    Moje pytanie bierze sie z tego, ze znajomy kiedys mial nadzor i okolo 2 lata
    pozniej wystapil o zaswiadczenie o niekaralnosci i takowe dostal. Z tego co
    pamietam "nie byl karany"

    z gory dzieki za odpowiedz.

    pozdrawiam

    Madej

  • 2. Data: 2003-02-21 12:36:00
    Temat: Re: kurator - karalnosc
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    > A mianowicie czy jezeli ktos pare lat temu mial nadzor kuratora za
    > przestepstwo przewidziane w art 210 par 1 to widnieje jakos karany?

    Czyli mial orzeczona kare pozbawienia wolnosci z zawieszeniem jej wykonania
    i dodatkowo dozor kuratora, tak?

    Jezeli tak, to wpis w rejestrze skazanych zostaje usuniety (zatarcie
    skazania)
    po uplywie 6 miesiecy od uplywu okresu proby.
    Czyli np. dostal 2 lata w "zawiasach" na hmm.. 3 lata, to po uplywie
    3 lat i 6 miesiecy od uprawomocnienia sie wyroku jest juz niekarany i wpis
    w rejestrze powinien byc usuniety.

    Pozdrowienia,

    Konrad