  • 21. Data: 2002-08-06 07:26:19
    Temat: Re: Re:kupowanie i uzytkowanie pirackich kopii filmow
    Od: "Moon" <r...@p...onet>

    Marcyś wrote:

    > Złodziej był tylko przykładem, odnosi się to do każdego
    > przestępcy, który będzie się tłumaczył nieznajomością prawa.

    Wiesz jakie są przesłanki "winy"?. To bardziej od tej strony.
    Poszperaj w skryptach., np.Waltoś był dobry.
    Moon

  • 22. Data: 2002-08-06 20:33:11
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Moon" <r...@p...onet> napisał w wiadomości

    > Wiesz jakie są przesłanki "winy"?. To bardziej od tej strony.
    > Poszperaj w skryptach., np.Waltoś był dobry.
    > Moon

    Czy w tym skrypcie nieznajomość prawa wyklucza winę ?
    Jeśli tak - Waltoś idolem papug, a w Polsce nie ma winnych
    i skazanych.

  • 23. Data: 2002-08-07 07:11:44
    Od: "Moon" <r...@p...onet>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w tym skrypcie nieznajomość prawa wyklucza winę ?
    > Jeśli tak - Waltoś idolem papug, a w Polsce nie ma winnych
    > i skazanych.

    A co ma nieznajomość prawa do kupowania czegoś o czym możesz nie wiedzieć
    czy jest kradzione?
    Wiesz ile w Polsce jest nielegalnej wódki? I co, myślisz, że ci co ją kupują
    są przestępcami?
    Wiesz, że coś dzwoni ale niedokładnie gdzie...
    Moon

  • 24. Data: 2002-08-08 15:39:27
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    kupują
    > są przestępcami?
    > Wiesz, że coś dzwoni ale niedokładnie gdzie...

    Zależy ile kupią - są przestępcami lub popełniają wykroczenie
    z Kodeksu karnego skarbowego.
    Tak dzwoni dokładnie w kks.

  • 25. Data: 2002-08-08 16:56:54
    Od: "Moon" <r...@p...onet>

    > Zależy ile kupią - są przestępcami lub popełniają wykroczenie
    > z Kodeksu karnego skarbowego.
    > Tak dzwoni dokładnie w kks.

    A skąd mają wiedzieć, że flaszka jest kradziona?
    Moon

  • 26. Data: 2002-08-08 20:49:50
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    > A skąd mają wiedzieć, że flaszka jest kradziona?
    > Moon

    Pisałeś o wódce nielegalnej, a nie kradzionej.
    Nielegalność wódki najczęściej polega na tym, że jest
    przemycona - dlatego powołałem się na kks.
    Wódka legalna ma polski znak akcyzy, jak ktoś
    się tłumaczy, że o tym nie wie, to znowu nieznajomość
    prawa szkodzi.

    Co do kradzionych rzeczy - też nie trzeba wiedzieć
    tego wprost, mamy przecież art. 292 kk.

  • 27. Data: 2002-08-08 21:01:41
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl>

    Pisal Moon w wiadomosci news:aiu8gf$srl$1@news.tpi.pl :

    > Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd mają wiedzieć, że flaszka jest kradziona?

    po cenie :-)
    a jesli udowodnisz, ze nie wiedziales, to bedzie to okolicznoscia lagodzaca

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem

  • 28. Data: 2002-08-08 21:28:07
    Od: "Canaris" <c...@n...address>

    "Marcyś" <m...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > przemycona - dlatego powołałem się na kks.
    > Wódka legalna ma polski znak akcyzy, jak ktoś
    > się tłumaczy, że o tym nie wie, to znowu nieznajomość

    A co z podrabianą wódą którą możesz kupić w sklepach, gdzie występuje pod
    oryginalną marką a naprawdę nikt nie wie z czego jest robiona ? Być może z
    kradzionego spirytu ?
    A zresztą niedługo obniżą akcyzę i życie stanie się lepsze.

    --
    --Canaris, nieoficjalnie...

  • 29. Data: 2002-08-09 08:06:43
    Od: "Moon" <r...@p...onet>

    Marcyś wrote:
    > Użytkownik "Moon" <r...@p...onet> napisał w wiadomości
    > Pisałeś o wódce nielegalnej, a nie kradzionej.
    pochodzi z przestępstwa, nie ważne jakiego.

    > Nielegalność wódki najczęściej polega na tym, że jest
    > przemycona - dlatego powołałem się na kks.
    > Wódka legalna ma polski znak akcyzy,
    He, he... przemycona też ma. I kupujesz ją w sklepie.
    Łamiesz prawo?
    Co TRZECIA butelka wódki pochodzi z nielegalnych źródeł.

    Moon

  • 30. Data: 2002-08-09 08:21:53
    Od: "ROBBO" <r...@w...ec.pl>

    > He, he... przemycona też ma. I kupujesz ją w sklepie.
    > Łamiesz prawo?

    Taaa przemycona w sklepie z polska akcyza ciekawe w ktorym ?
    Jesli kupisz butelke w sklepie masz paragon i w razie czego kupowales w
    dobrej wierze.
    Tylko ze pirackich divx raczej w sklepach nie spredaja a faktury to chyba
    tez nie dostaniesz.

    > Co TRZECIA butelka wódki pochodzi z nielegalnych źródeł.
    A co sprzedajesz czy pijesz