  • 11. Data: 2002-08-01 20:38:11
    Temat: Re: wiekszosc wiekszoscia, prawo prawem
    Od: "Canaris" <c...@n...address>

    "Astec SA" <b...@a...pl> wrote in message
    news:3D488802.C16139BA@astec.pl...

    > Niepotrzebnie się naśmiewasz bo akurat nie ma z czego :(
    > Ciekaw jestem czy dożyję czasów gdy ludzie wyleczą się z totalitarnych
    > żądzy decydowania o tym co inni łykają, piją itp. itd.

    Pewnie się nie wyleczą ? Ale czy tak nie jest od zawsze. Na szczęście po to
    mamy mózg aby samemu decydować o tym co chcemy łykać i pić.

    --
    --Canaris--

  • 12. Data: 2002-08-01 22:21:31
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Canaris wrote:
    > Pewnie się nie wyleczą ? Ale czy tak nie jest od zawsze. Na szczęście po to
    > mamy mózg aby samemu decydować o tym co chcemy łykać i pić.

    Nie jest. Do końca XIX wieku nikomu nawet nie przychodziło do głowy, że ma
    jakiekolwiek prawo decydować o tym, że komuś nie wolno się narkotyzować.
    To dopiero totalitarne jady XX wieku - i to bynajmniej nie tylko różne -izmy -
    wpadły na pomysł, że dorośli nie mogą pić, ćpać, oglądać pornografii itp. itd.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

  • 13. Data: 2002-08-01 22:47:09
    Od: robert slawinski <n...@b...of.spam>

    On Fri, 02 Aug 2002 00:21:31 +0200, Astec SA <b...@a...pl> wrote:

    >Nie jest. Do końca XIX wieku nikomu nawet nie przychodziło do głowy, że ma
    >jakiekolwiek prawo decydować o tym, że komuś nie wolno się narkotyzować.
    >To dopiero totalitarne jady XX wieku

    mowisz tu o swojej bojowce katolickiej, rozumiem.

    > - i to bynajmniej nie tylko różne -izmy -
    >wpadły na pomysł, że dorośli nie mogą pić, ćpać, oglądać pornografii itp. itd.

    ja tak podejrzewalem, ze ty w jakiejs podkoscielnej norze zyjesz, z
    mentalnoscia sredniowiecznego plebsu, i tu sie wreszcie potwierdzilo.

    gdzie jest napisane, ze dorosli nie moga palic? pala ile chca i gdzie
    chca (masz prawo co zakazuje palenia w miejscach publicznych i co? ty
    sie domagasz prawa o ochronie praw autorskich w tak totalnie
    niezdyscyplinowanym spoleczenstwie jak polskie? jak DVD bedzie nawet
    tansze od kajzerki to zawsze beda tacy co beda ssac divx'y z sieci lub
    kupowac na bazarze) i dmuchaja niepalacym z usmiechem prosto w oczy
    przy kazdej nadazajacej sie okazji.

    ogladac pornografii? czy ty wiesz co to internet? gdzie sie nie
    ruszysz wyskakuja ci gole obrazki, czy tego chcesz czy nie. co to? a
    ty taki swiety, co na widok kazdego golego sklepu, czym predzej na
    drugi koniec wroclawia uciekasz plujac za siebie po trzykroc i klepiac
    zdrowaski.

    a z tym cpaniem to faktycznie przesadzili. widocznie przemysl
    tytoniowy i alkoholowy poczul sie zagrozony, albo zeby po prostu
    ludziom za dobrze nie bylo. <rs>

  • 14. Data: 2002-08-02 12:40:34
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>

    robert slawinski wrote:

> [...]
    > ty taki swiety, co na widok kazdego golego sklepu, czym predzej na
    > drugi koniec wroclawia uciekasz plujac za siebie po trzykroc i klepiac

    Mnie nic nie wyskakuje. Widocznie ogladam jakies
    inne strony niz Ty :8).

    > a z tym cpaniem to faktycznie przesadzili. widocznie przemysl
    > tytoniowy i alkoholowy poczul sie zagrozony, albo zeby po prostu
    > ludziom za dobrze nie bylo. <rs>

    Nie tylko uzywkowy - tekstylny, farmaceutyczny,
    paliwowy...

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    mQGiBD0DkpsRBADn2kyWliyaAOT/eWebOWzwZHNgHF/1yh+0fgDW

  • 15. Data: 2002-08-02 15:32:47
    Od: robert slawinski <n...@b...of.spam>

    On Fri, 02 Aug 2002 12:40:34 +0000, Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD
    <a...@s...org> wrote:

    > Mnie nic nie wyskakuje. Widocznie ogladam jakies
    > inne strony niz Ty :8).

    hehehe. to sprawdz czy ty aby do internetu jestes podlaczony?

    > Nie tylko uzywkowy - tekstylny, farmaceutyczny,
    > paliwowy...

    no tak, ale my tu o filmach, a wiadomo, ze bez drugow to by zadnej
    sztuki nie bylo z wyjatkiem moze ikonografii, co i tez nie takie
    pewne. <rs>

  • 16. Data: 2002-08-02 23:12:09
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>

    robert slawinski wrote:

    > hehehe. to sprawdz czy ty aby do internetu jestes podlaczony?

    Wystarczy, ze nacisne F12, R i nie zamowione okienka
    mi nie wyskakuja. Jesli do tego nacisne F12, G i (lub)
    F12, P (niekoniecznie), to nie widze tez wiekszosci animowanych
    penisow (ale akurat na stronach, ktore odwiedzam, te penisy
    nie wystepuja, lub sa zamawiane). To wszystko jest oczywiscie
    wbudowane w przegladarke.

    > no tak, ale my tu o filmach, a wiadomo, ze bez drugow to by zadnej
    > sztuki nie bylo z wyjatkiem moze ikonografii, co i tez nie takie
    > pewne. <rs>

    http://www.homunculus.com? ;8).

    Podobno, bez pewnej odmiany grzybkow halucynogennych
    w ogole nie byloby chrzescijanstwa...

  • 17. Data: 2002-08-03 19:27:03
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org>

    robert slawinski wrote:

    > a inni twierdza, ze byc moze i ludzkosci, a nawet i asteca. <rs>

    Widze, ze miales kontakt z naukami brata Shyntintra...

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    mQGiBD0DkpsRBADn2kyWlhttp://togada.blog.pl/1yh+0fgDW