    From: Pawel Marcisz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Date: Tue, 20 Dec 2005 00:18:49 +0100

    Góral napisał(a):

> [...]

    Tak.

    > Nie. Twój przypadek nie różni się niczym od wspomnianego przeze mnie
    > przykładowego telefonu do sklepu na zasadzie "proszę mi odłożyć, przyjdę sobie
    > odebrać".

    Nie masz racji. Nie przedstawiłeś kamowi, który ma rację, odpowiedzi na jego
    pytanie, kiedy właściwie wg Ciebie zostaje zawarta umowa. Zignorowałeś
    słuszną uwagę Michała Wilka, że sprzedaż nie jest umową realną. A teraz
    doradzasz ludziom w sprawie, na której się nie znasz.

    > Gdybyś zostało Ci to przesłane miałbyś prawo zwrócić.

    Bez różnicy, czy zostało przesłane czy odebrane.

    > Jeżeli odebrałeś w
    > lokalu (który jest lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów) to
    > "widziały gały co brały".

    A jakaś podstawa prawna?

    Paweł Marcisz