  • 1. Data: 2005-02-20 14:13:19
    Temat: kupno używanego samochodu, a wady ukryte
    Od: "czarotoja" <c...@o...pl>

    Witam,

    W umowie kupna-sprzedaży Sprzedający oświadczył, iż samochód jest
    bezwypadkowy i nie posiada wad ukrytych. W trakcie eksploatacji okazało się,
    iż te dwa oświadczenia są nieprawdziwe. Po pierwsze lakier zaczął pękać i
    odpadł kawałek szpachli, a silnik bierze olej. Przd zakupem samochód był na
    oględzinach na stacji diagnostycznej (niestety bez kwitku). W związku
    zaistniałą sytuacją napisałem w grudniu ubiegłego roku (zakup miał mijesce w
    lipcu 2004 r.) ultimatum, iż w związku z nieprawdziwością oświadczeń i
    okreslonymi kosztami napraw żądam 1000zł pod rygorem wniesienia sprawy do
    sądu. Niestety bez rezultatu.
    Jeżeli miałbym faktycznie wnieść sprawę to czy:
    - istnieje szansa jej wygrania,
    - co należałoby załaczyć do pozwu,
    - parktyka sądu w tych sprawach jest skuteczna dla poszkodowanych? (Zawsze
    można pojechać z kolegami ;-)))) )

    Pozdrawiam,

    Czaro

  • 2. Data: 2005-02-20 15:01:51
    Temat: Re: kupno używanego samochodu, a wady ukryte
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "czarotoja" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    Podstawowy problem, to jak masz zamiar dowieść, że tej szpachli nie
    położyłeś Ty.

  • 3. Data: 2005-02-20 15:21:00
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > (Zawsze
    > można pojechać z kolegami ;-)))) )

    Nie dosc, ze trudno sprzedac, to jeszcze jest
    to wysoce niebezpieczne :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2005-02-20 17:38:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "czarotoja" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze lakier zaczął pękać i odpadł kawałek szpachli

    Co nie znaczy, że był wypadek. Może małe spotkanie z blondynką na
    parkingu...

    > a silnik bierze olej

    Co to za wada? Każdy bierze, jeden mniej inny więcej.
    No ale przecież nie kupiłeś nowego auta w salonie.

    > (Zawsze można pojechać z kolegami ;-)))) )

    Przydałby się w kk jakiś paragraf na chodzenie w dresie po mieście ;))))

    Alek