  • Data: 2004-10-18 14:32:11
    Temat: Re: kupno-sprzedaz mieszkania
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cl0bpo$h5e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam !
    > Mam mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe i chcialabym je odsprzedac mojej
    > siostrze. Siostra chcialaby wziaz kredyt ale w PKO BP powiedzieli jej, ze
    > moga dac jej kredyt tylko pod hipoteke tego mieszkania. Natomiast pani w
    > agencji nieruchomosci powiedziala, ze nie musimy przeksztalcac mieszkania
    ze
    > spoldzielczego-wlasnosciowego na hipoteczne bo pozniej nowy wlasciciel to
    > sobie zrobi a kredyt w banku i tak dostanie.
    > Nasza spoldzielnia istnieje dopiero 3 miesiace, administracja mojego
> [...]

    ROTFL - sprzedajesz siostrze mieszkanie za pośrednictwem agencji
    nieruchomości?!
    Racje mają obie strony - są banki które wymagają innych zabezpieczeń choćby
    na okres przejściowy do ustanowienia hipoteki, a z drugiej strony nikt nie
    zabroni PKO BP żądać hipoteki jako jedynego dopuszczalnego zabezpieczenia.