  • Data: 2004-10-18 12:14:11
    Temat: kupno-sprzedaz mieszkania
    Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe i chcialabym je odsprzedac mojej
    siostrze. Siostra chcialaby wziaz kredyt ale w PKO BP powiedzieli jej, ze
    moga dac jej kredyt tylko pod hipoteke tego mieszkania. Natomiast pani w
    agencji nieruchomosci powiedziala, ze nie musimy przeksztalcac mieszkania ze
    spoldzielczego-wlasnosciowego na hipoteczne bo pozniej nowy wlasciciel to
    sobie zrobi a kredyt w banku i tak dostanie.
    Nasza spoldzielnia istnieje dopiero 3 miesiace, administracja mojego
    osiedla wydzielila sie z duzej spoldzielni tworzac mniejsza, ale nie maja
    jeszcze wszystkich dokumentow ze starej spoldzielni. Wiem, ze zakladanie
    ksiegi wieczystej i wpis do hipoteki moze potrwac kilka miesiecy.
    Czy bank pko bp ma racje czy pani z agencji nieruchomosci ?

    Pozdrawiam,
    Ewa