    From: "Marita" <m...@W...konto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno samochodu - oszustwo - pomocy:/
    Date: Fri, 10 Feb 2006 20:30:15 +0100

    Zeby ten samochod doprowadzic do porzadku trzeba w niego wsadzic pare
    tysiecy:(
    Ma on byc taksowka, w takim stanie pojezdzi pewnie pol roku.
    Poza tym litosci, facet wreszcie ma upragnionego mercedesa, jak Ty bys sie
    czul? Moze niektorym nie robi roznicy czym jezdza, ja bym sie wsciekla.
    I wreszcie sprzedawca to przeciez oszust! Przeciez nie mozna odpuszczac przy
    oszustwie na taka skale. Niestety nie mam zadnego znajomego prawnika wiec
    pisze na te grupe, bo nie mam pojecia jakie mam prawa.
    Jak kupilam ostatnio wadliwy smietnik w Praktikerze to po prostu pojechalam
    i wymienilam, co zrobic z samochodem nie mam pojecia:(
    P.S. Sprzedawca telefonow nie odbiera.